jok&sms
 
جوك,اس ام اس,عكس هاي خنده دار,مطالب طنز ,اطلاعات عمومي و...
پنج جك
شنبه 30 مهر 1390برچسب:, :: 17:13 ::  نويسنده : سهند

 

عزراییل میره سراغ غضنفر، غضنفر خودشو میزنه به مردن !

 

بچه غضنفر به باباش میگه : چرا خروس ما این همه (زن) مرغ داره و میتونه صد تازن بگیرد ولی تو همه ش یک زن داری؟
غضنفرمیگه : مامانیت نمذاره چون با اونا جنگش میشه ولی مرغها با هم جنگ و دعوا نمیکنن .

 
 

میدونی چرا با ازدواج دین ادم کامل میشه؟ چون تا قبل از ازدواج فکر میکنی دنیا بهشته اما بعدش به جهنم هم اعتقاد پیدا میکنی !

 

 

غضنفر میخواد به یه انگلیسی طرز تهیه دوغ یاد بده میگه:
it is a ماست
in the مشک
after شلق و پلق شلق و پلق

 

 

غضنفر به نامزد خارجیش میگه i love u
نامزدش میگه ilove u too
غضنفرمیگه ilove u 3
نامزدش میگه what‎?‎
غضنفر میگه کیلو وات مگا وات بامن یکی بدو نکن !

 

 

بر اثر شوخى غضنفر45 نفر كشته شدند! اين حادثه وقتى رخ داد كه غضنفر چشاى راننده اتوبوس گرفته بود و بهش ميگفت من كى ام!


 

یه یارو میره با پژو 206 مسافرکشی میکرده. 4 نفر رو سوار میکنه بعدش خیلی تند میره . اولی میگه آقا خیلی داری تند میری . راننده میگه تا حالا 206 داشتی ؟ طرف میگه نه . میگه : پس ساکت شو . همین طور سرعت رو میبره بالا و تا نفر سوم همین جواب رو میده . چهارمین نفر میگه آقا خیلی تند میری . میگه تا حالا 206 داشتی . میگه : آره . راننده میگه : پس تورو خدا بگو ترمزش کدومه !!!

 

 

گدایى با حالت گریان و نزار به خانمى گفت: شما باید موقعیت مرا درک کنید. خیلى بدبختم، پدر معتاد، مادر مریض، بچه‏هاى گرسنه.خانم دلش به رحم آمد و پول خوبى به او داد و سپس گفت: شما کى هستید؟ من پدر خانواده ‏ام.

 
 

حیف نون آرپیجی رو بر عکس گذاشته بوده روی شونش. شلیک می کنه، بر می گرده می بینه همه ی خودی ها مُردن!
می گه ببین خودی ها رو که این جوری کرده با دشمن چه کار کرده!

 

 

حسرت به دلم موند یه بار یه جنس ایرانی رو از جایی که نوشته "از اینجا باز کنید" بتونم باز کنم!


 

معلمه سر کلاس میگه هرکی خنگه از سر جاش پاشه یکی از شاگرد ها از جاش پا میشه میگه آقا به خدا ما خنگ نیستیم پا شدیم شما تنها نمونی !

 

 

هیچ کادوی زشت و به دردنخوری دور انداخته نمیشود فقط ازخانه ای به خانه ای دیگر و از شخصی به شخصی دیگر منتقل میشود.

 

 

گوگل: من صاحب همه چیم . ویکی پدیا: من همه چیو می‌دونم . فیسبوک: من همرو میشناسم . اینترنت: من نباشم شما ها هیچین . برق: زر اضافی نزنید !

 

 

دو تا غضنفر داشتن يه ماشين رو حول ميدادن بهشون مي گن چرا داريد حولش ميديد ميگن : آخه پنچره !

 


 
 

قلی از یکی میپرسه اونور خیابون کدوم وره ؟ میگه خوب معلومه اونوره !
قلی میگه آخه من اونور بودم، چند دقیقه پیش یه پدر سگ گفته اینوره !!

 
دوستان اگه نظري داشتين روي چشم!

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

دوستان خواهشا اگه می تونید در خبر نامه یا وبلاگ عضو شید! ممنونم از تشریف فرماییتون...
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 3202
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



جاوا اسكریپت





جاوا اسكریپت